Free my heart

Sitter och lyssnar lite på musik och tittar lite på när Per spelar och hundarna segar sig tillsammans.

Värmer så att se dom ligga brevid varandra och sova.

Jag tror jag håller på att bli sjuk eller nog redan blivit det. Börjar bli riktigt snuvig och känner mig seg och sliten, samt att jag har fått feber. Hatar verkligen att vara sjuk, man orkar så jäkla lite då.

Vi ser verkligen framemot den 21a Maj, då kommer nämligen ett spel ut som vi båda blivit väldigt förtjusta i. Självklart är det under förutsättningen att det är så bra som det ser ut att vara, Red Dead Redemption heter det.
Jag rekomenderar att man tar och kollar deras hemsida för mer information.



Igår var vi hos Elina och Christoffer och hälsade på lite. Blev en himla massa snack om lite allt möjligt och vi hade jävligt trevligt.

På kvällen blev det fortsättning på rollspelet vi spelade i förrgår tillsammans med Peter F. Det var även det himla roligt även om jag blev lite trött i slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0