Malmö, resa 2

Som jag tror de flesta vet vid det här laget så har jag varit ner till Malmö yttligare en gång.

Denna gången var jag ner för att umgås med min söta lilla syster. Vi åt gott och hade det väldigt trevligt, träffade en del av hennes vänner och bara umgicks.

Här kommer det lite bilder från denna resan.


Äntligen hemma hos syrran, här sitter hon och gör en skiva som hon ska ha när hon ska jobba som DJ på The Baseballs gig.


Sedan tog vi en tur till affären och efter det lite mat, första gången jag faktiskt åt svamp och tyckte om det.


På kvällen blev det lite dricka. Jag testade ett vin som syrran fått som enligt mig inte var någon direkt höjdare.


Sedan kom en av syrrans vänner med sin tjej och drack med oss, sedan bar det av till en krog där vi träffade lite mer av syrrans vänner och några som jag träffade förra gången jag var ner oxå när vi var på grillfesten. Det var verkligen roligt att träffa speciellt R igen.


Jag och syrran innan hon skulle iväg och jobba på Lördagen. Jag tog det mest lungt den dagen då jag var förbannat seg.


På Söndagen träffade vi en av syrrans vänner, Julia. Vi var och fikade och umgicks lite innan vi gav oss av in mot stan.


Vi stannade till vid Fagans, en Irländsk pub. Riktigt mysigt där och vi hade himla trevligt, även om det blev lite små kyligt att sitta ute efter ett tag.


Jag testade på en Newcastle, det var riktigt gott öl så det blir det att dricka fler gånger.


Efter Fagans gick syrran och jag till Kettils lägenhet där hans tjej och Jasse var. Det var en förbannat rolig och trevlig kväll med mycket skratt. Måste ju även nämnas att han hade en förbannat fin lägenhet.


Sen på Måndagen var det dags för hemresa igen. Gött att få komma hem samtidigt som man saknar Skåne.


För att sammanfatta har det varit en himla trevlig helg. Kul att få hänga lite med lilla syrran oxå, inte så ofta vi gör det men det hoppas jag att det ska bli ändring på.

Tycker väldigt mycket om Skånelandet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0