Malmö

Sitter nere i Malmö hos min söta lilla syster.

Hennes lägenhet är superfin och jag har det himla bra här. Jag måste säga att jag gillar både lägenheten och staden väldigt mycket.

När jag kom hit i Söndags var vi iväg på grillfest hos ett par av syrrans vänner, det var förbannat roligt måste jag säga och det var en helt underbar skara med människor. Jag hoppas jag får träffa dem fler gånger.

Ja både jag och syrran blev väl lite på lyset, men vi hade väldigt roligt och jag fick tom en dans. Dessutom bjöds det på otroligt god mat.

Superskönt folk med riktigt härlig humor.

Sedan idag var jag och träffade Björn bland annat. Det var riktigt trevligt, vi tog en promenad in mot staden lite och stannade till för att käka på Stippes eller någe sånt där vi satt och snackade en massa. Sedan var han en riktig gentleman och följde med mig ändå hem till syrran igen innan han behövde ge sig av. Var himla roligt att få träffa honom igen, är ju inte så ofta man får se honom tyvärr.

Imorgon ser ut som det blir en rätt lugn dag, men jag tror att mina fötter tackar mig för det..

Nu ska jag nog försöka sova, eller någe sådant..
Bilder från grillfesten kommer eventuellt lite senare.




Kommentarer
Postat av: Patricia

hej :) låter som du har det riktigt trevligt i skåne och malmö :) synd jag inte är hos mamma,hade varit trevligt och träffats :) ha en fortsatt bra tisdag.kram

2010-04-06 @ 18:16:39
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Patricia:

Oja det hade jag v erkligen :D Längtar tillbaka dit.

Du är inte nere hos mor din till helgen då måntro för då ska jag ner igen?



Ha det gött

Kramar

2010-04-12 @ 12:59:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0