Tur?

Fick nyss ett brev från Försäkringskassan.

Blev lite rädd när jag såg det för jag har redan fått mitt bidrag för denna månaden utbetalt, så tankarna for ju kring att det blivit något fel och jag måste betala tillbaka. Men så var det inte.

Jag har ju ansökt om bostadstillägg oxå, som man kan söka när man har aktivitetsersättning. Men det var en del papper jag inte skickat in som dom ville ha men jag beslutade mig för att låta bli. Jag känner att jag redan har fått så väldigt mycket från dem så jag var tacksam för det jag fått redan. Det stod att dom inte skulle godkänna min ansökan om detta i en påminnelse om att skicka in papprena.

Men nu visade det sig att det blivit godkännt ändå, jag har ingen aning om varför eller hur detta kommer sig men jag är självklart otroligt tacksam och glad över det. Det handlar ju inte om några skyhöga summor men nog täcker det några hål allt.

Jag tror att min handläggare gillar mig, jag gillar ju helt klart henne iaf för hon har varit himla trevlig och hjälpsam och ska verkligen ha tack ( även om det inte är hon som godkänner saker och ting ).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0