Redhead

Då var det dags igen..

För den som inte snappat upp det så är jag grymt förtjust i att ha rött hår, tycker det är så förbaskat snyggt.

Den röda färg jag hade förra gånger blev väl egentligen kanske lite väl mörk känner jag såhär i efterhand och sen har jag ju låtit den tvättats ur väldigt mycket så det ser absolut inge vidare ut just nu i mitt hår känner jag.

Så idag när vi ändå var på affärn passade jag på att köpa in en hårfärg ( jag hoppas veeeerkligen att en ska räcka även denna gången ). Det blev ju självklart rött igen men lite ljusare denna gången, sen hur det blir i håret återstår ju fortfarande att se.

Men jag är glad jag slipper den där mögelgröna färgen jag lyckats få till i mina yngre dar.

Kommer väl att lägga upp bilder när jag väl färgat mig, ska fixa en före bild oxå såklart. Men jag tänkte vänta tills efter gymmet imorgon, men vet inte riktigt om jag faktiskt kan hålla mig så pass länge.. är ju grymt sugen och nyfiken på hur det kommer att bli..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0