Alla Hjärtansdag

Hade nästan glömt att det var alla hjärtansdag här snart.

Vet inte om Per glömt det med, men förra året lyckades jag med samma sak. Alltså att helt glömma bort det, men det gjorde inte Per. Han överaskade mig med ett jättegulligt halsband med en del symboler på som symboliserade olika viktiga delar i vårt förhållande. Det var nog bland det finaste måste jag säga, blev sjukt glad.

Förväntar mig inte riktigt något i år, bland annat för att vi har inte råd riktigt. Speciellt inte nu när Loke fått diskbråck.

Egentligen gör det mig inte så himla mycket, det är klart att det är roligt om han kommer ihåg och hittar på något men för min egen del så kan jag bara säga att jag blir absolut inte ledsen om han skulle glömma.




Kommentarer
Postat av: Cruisern

Vad gav du honom ????

2010-02-15 @ 19:07:56
Postat av: Evelina

Cruisern:

hehe blev inga presentar för någon av oss.

2010-02-26 @ 12:43:10
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0