Datafix

Har länge tänkt att jag ska försöka få tummen ur och fixa till datorn.

Har haft nätagget hemma ett litet tag så nu fick jag äntligen igång mig själv och bestämde mig för att byta.


Före.

Det var dammigt där i, även om jag brukar vara där och göra lite rent ibland. Men det är skönt med nätaggen och det är ju att dom är så fruktansvärt lätta att byta egentligen, det mesta säger sig självt.


Efter.

Bytte från ett 650W till ett 1000W. Datorn blev tystare, vilket känns underbart för den lät ju så in åt helvete innan. Per fick ärva mitt 650 så får han ett nätagg som är lite bättre anpassat för hans dator oxå, får hoppas han slipper bluescreen hela tiden nu då.

Men blir alltid så sugen på att fortsätta pilla när jag väl satt igång och känner att det är lite synd det inte var mer grejer som skulle bytas just nu.




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Blir nervös när jag ser det där. Skulle INTE våga sticka in fingrarna. Modig och duktig du är.

2010-08-08 @ 16:37:36
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0