I can change what you see

Jag borde ta och packa, men det är väl inte så himla mycket jag ska ha med mig egentligen.

Nu är det verkligen inte långt kvar tills det är dags att bege sig norröver. Längtar till att få komma hem och komma bort lite från saker och ting. En stund att få tänka på lite annat.

Ser ut som att jag kommer få hämta upp ett gäng påfåglar i Alfta eftersom herr Tut ser ut att ha blivit bortskrämd av en liten hund. Hoppas dom inte låter allt för mycket i bilen bara, det är ju trotts allt ett par mil till innan jag når fram. Men det visar sig väl antar jag.

Borde sätta mig och bränna nån mer skiva att lyssna på inför resan, jag lär ju hinna lessna rätt fint på dem jag har annars.

Sen i slutet av Juli så har min syster och jag siktat in oss på att jag ska åka ner, inget datum satt eller så ännu dock eftersom vi inte kommer veta hur det ser ut med jobb för hennes del strax innan det blir av. Men blir bara nere i Skåne i någon dag, det blir en del jag ska hinna med då. Men det ordnar sig nog hoppas jag. Ser väldigt mycket framemot att få komma dit, är rätt nöjd med mig själv att jag tror mig börja hitta någolunda där. Tar jag mig bara till Gustaf Adolfs Torg så är det lungt.

Känns som det blir en bra sommar detta..






Kommentarer
Postat av: KizzeMizz

Är ju väldans synd att du inte ska vara där nere över malmöfestivalen, vi åker ju själva neråt 8/8 vi å är nere i 3 veckor :) Men Gustav är lätt att hitta till :) är bara att gå hamngatan upp till stortorget från centralen åsså sen gå gågatan upp till gustav :)

2010-06-29 @ 17:15:27
URL: http://kizzemizz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0