Är ju nästan illa

Ja som nog kanske några märker så kunde jag inte riktigt hålla mig till den förra  bilden utan har hittat en ny favorit.

Så denna blir den nya presentationsbilden tills dess att jag färgar håret, sen om jag kommer att kunna låta bli att byta igen innan återstår väl att se.



Den är lite suddig, men det var inte så himla lätt att komma ihåg precis vart jag ställt så att skärpan skulle vara. Fast det blev ändå lite charmigt.

Man kanske ska testa någon annan ljussättning sedan..




Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt vacker bild på dig! Gillar de andra också men detta är min absoluta favorit :) Kram

2010-03-26 @ 09:09:38
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket :D Verkligen tack :D KRamar

2010-03-26 @ 12:55:02
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0