Födelsedag

Dagen har även om den började med ett litet missöde faktiskt blivit riktigt bra.

Det är väldigt många som har önskat mig grattis, vilket jag verkligen uppskattar.



Har fått 2 stycken böcker utav Per i present. En om orkideer och en om ljussättning och retuschering av hud så jag känner mig himla nöjd.

Senare på kvällen kom Peter, Peter och Regina över och överaskade lite med ett besök. Det var himla roligt så det blev lite fika och spel och en massa prat. Jag fick även en jätte fin present av dem som jag blev alldeles rörd utav.


Den fina presenten från Peter, Peter och Regina.

Har även fått lite pengar utav min kära pappa och Gunilla, det var ett superfint kort med dessutom.

Imorgon så blir det träning med Peter, så det ser jag oxå framemot. Känns speciellt bra med tanke på att jag åt några kakor idag och lite glasstårta på det.

Men för att sammanfatta så är det en superhärlig dag som verkligen känns lyckad. Tack alla, verkligen TACK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0