He rides

Det har varit en ganska aktiv helg än så länge, något jag är rätt nöjd med om jag ska vara ärlig.

Igår på fredagen började vi med att åka med Loke till rehab så han fick simma och ståträna på vibbrationsbrädan. Dom var så snälla att vi fick låna hem en apparat som ger massage åt Loke.

Efter det kom mitt personliga ombud och vi for iväg lite och pratade om saker och ting som händer och för att kolla lite om det är något jag behöver hjälp med just nu. Det var egentligen inte så mycket just nu när vi har fått svar från Försäkringskassan och så. Det enda vi riktigt väntar på är ju svar på om vi blir helt godkännda för lägenheten, men det får vi inte svar på förrns på måndag skulle jag väl tro. Samt att vi även kollade upp det med studier lite snabbt. Hon känner en som pluggar till Florist nämligen och eftersom jag inte hittade något när jag har hållit på att söka så pratade mitt personliga ombud lite med henne om vart jag kan vända mig. Ska bli intressant om det kan vara något för mig.

Efter det var jag och Anna iväg och tränade. Nu fick jag testa mitt nya program som visade sig vara ungefär 1,5 timmar bara så det är ett ganska snabbt program måste jag säga. Men jag gillar det och det är många som är väldigt roliga att träna. Jag hade dessutom för en gångs skull kommit ihåg att ha med mig mitt körkort så nu kunde jag äntligen få ett träningskort.



På kvällen blev det först att Peter B kom över och vi satt och pratade lite samt testade lite spel på Xboxen, senare kom även Anna och Peter över och vi spelade en massa Worms, drack lite vin och öl och hade det riktigt trevligt.

Idag har vi varit iväg och tränat igen. Det känndes att man hade tränat dagen innan men det var riktigt skönt att få plågas lite. Gjorde en tabbe och läste fel på vikten på träningen för axlar och råkade använda 10 för mycket, inte undra på det var så jäkla tungt. Men det var inget jag märkte förrns jag var klar, trodde ju det berodde på träningen igår. Vi hade himla roligt.

Efter det gick på till Burger King och åt lite, jag tog bara en cheeseburger dock. Och sedan drog vi vidare till DjurMagasinet för att köpa påfyllning till Antiskällhalsbandet då det tagit slut. Blev även lite mat till våra dvärghamstrar, Dagon och Pearl.

Hade inge träningsvärk efter gårdagens träning men nu börjar jag känna av att man har tränat. Jag gillar träningsvärk för att då känner man att man gjort något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0