I´m out with Danny

Detta har faktiskt varit en riktigt lyckad helg.

För dom som undgått det så slutade vattnat att komma igår då det var en stor läcka på jag tror 3 ställen i ett rör. Vad jag förstod det som var det ungefär 80 000 hushåll som blev utan vatten. Så vi började dagen med att ringa Peter och Regina och höra om dom skulle med till Våxnäs centrum där dom ställt ut en vattenbil. Det skulle dom så strax efter det begav vi oss av, men när vi kom dit var det en ordentlig kö så vi bestämde oss för att åka till Peter på Sun Off istället för dom hade tydligen inte blivit av med vattnet där borta.

Väl där så hängde vi lite med Peter tills att det kom kunder.

När vi åkte därifrån passade vi på att åka förbi Ica Maxi där vi bestämde oss för att vi alla skulle käka något ihop. Det blev tacos, som är gott och enkelt.


Loke och Ymer myser i korgen med varandra lite till och från.

Vi bestämde att  vi skulle ses någon timme senare för mat, så vi alla åkte hem och segade lite innan Peter, Peter och Regina kom hit. Det var himla gott och jag tror väl att alla blev riktigt mätta.

Vi pratade om lite allt möjligt och kollade lite på spel och kittlades. Vi hade väldigt roligt. Tyvärr så var folket tvugna att gå vid 8 tiden alla av olika anledningar.

Men Peter kom tillbaka lite senare på kvällen så det blev lite rollspel, synd bara att jag var så trött och seg så jag lär inte ha varit så jätte rolig att spela med men jag hoppas jag gjorde något vettigt iaf. Eller ja jag räddade i slutet livet på Peters karaktär som blev dödad. Det var riktigt trevligt och efter det satt vi och pratade en massa om lite allt möjligt, vilket alltid är roligt.



Idag ska dock Per jobba igen, men ikväll kommer även mor ner och stannar tom Onsdag är det sagt. Det ska bli himla roligt. Har saknat henne.
Jag hoppas att resan ner går bra trotts snön. Det var inte säkert på om hon skulle komma nu eller inte egentligen då det berodde lite på hur det blir med lägenheten. Var ju tänkt att hon skulle komma ner och hjälpa oss att flytta om det blir som vi hoppas. Men då vi inte fått svar om lägenheten då hon på Riksbyggen varit sjuk hela förra veckan så fick vi gå på grundplanerna, vilket var att hon skulle komma ner efter att jag fyllt år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0