Planer

Har väl börjat att få lite planer kring fotandet igen, har ju legat lite på is efter det här med Loke.

Men jag och Rebecka ska se om vi ska köra en dubbelfotografering här om någon vecka tillsammans med modellen Elina. Det tror jag kan bli riktigt roligt, om jag bara fått ur all skit som står i studion just nu.


Detta är resultatet från förra gången vi gjorde en dubbelfotografering, då med modellen Jenni.    Foto: Jag

Anna och jag ska även ta och fota igen hade vi tänkt oss. Riktigt vad vet vi inte men oavsett så lär det bli roligt.

Funderar på att försöka mig på porträtt foton på djur lite mer. Dock hur det ska göras är jag inte säker, endera att jag tar med mig blixtar och man kör hemma hos personen eller att dom kommer hit till studion. Mjaja det visar sig väl, men skulle vara lite roligt att fota lite mer än bara hundar oxå.


Här har vi Emma´s fina Frasse.                 Foto: Jag

Ska ju även fota Sara här framöver är det tänkt, ska bli himla skojjit.

Men sedan har jag ju en del små idéer och så jag vill fota, men jag känner att jag måste börja komma igång igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0