RedHead

Behöver verkligen färga håret igen för färgen börjar kännas lite sliten tycker jag.

Var himla nöjd med förra färgen men jag saknar ett rött hår, kanske inte riktigt lika stark röd som jag har haft tidigare dock. Även om jag tycker det är himla snyggt så ska det nog vara lite tjockare hår för det.

Nej jag vill ha en lite mörkare röd denna gången.



Kanske något som bilden här över? Fast då ljusare förståss. Eller bilden här under? Den tror jag faktiskt är närmre det jag vill ha, fast lite mörkare.



Det är väl närmst det jag vill ha i de främre lockarna. Otroligt vacker färg.

Jag tror detta kan bli kanonbra. Eller vad tror ni, är detta något jag skulle kunna passa i?




Kommentarer
Postat av: Angelika

jag tycker det är en underbar färg och tror du skulle passa jätte bra i det. lycka till

2010-03-10 @ 14:17:13
Postat av: Evelina

Angelika:

visst är din fin :D tack så hemskt mycket :) Kram

2010-03-10 @ 15:34:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0