Scrapbooking

Har alltid tyckt det är himla roligt, dock har jag själv lite för dåligt tålamod för att sitta med det.
Men intresset har ju alltid funnits där.

När den mycket jobbiga vintern var när morfar gick bort så hade vi ändå en del ljuspunkter. Det visade sig nämligen att morfar hade fler barn, ett hade vi vetat om sedan tidigare, även om han visserligen är död, men nu visade det sig att det fanns faktiskt 2 stycken till, en flicka och en pojke.

Denna pojken och flickan har idag blivit vuxna och har ju egna barn tom.

Mamma har träffat dom båda men kunde dock säga att flickan var med största sannolikhet inte morfars, men pojken däremot fanns det inget tvivel på att morfar var far till.

Jag tycker detta var himla roligt för det innebär att släkten blev större och vi har fått fler kusiner bland annat.

Pojken har en dotter som heter Cathrine ( något som är lite komiskt då min mosters dotter heter Katrin, dom är födda väldigt tätt inpå varandra och har ju självklart samma efternamn ). Har pratat lite smått med henne på Facebook och hon är himla trevlig och så sjukt duktig på scrapbooking.

I julas hade hon gjort det otroligt vackra julkort som mor fick.

Kollar även in på hennes blogg om scrapbooking lite titt som tätt. Ni finner den HÄR.

Oj detta blev mitt 8e inlägg här i bloggen idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0