Sola skiner i Karlstad

Det är riktigt fint väder ute idag och jag känner mig förbannat seg i knoppen.

Idag fyller min lilla mor år så ett riktigt stort grattis till henne. Jag hoppas att hon får en helt underbar dag med många grattulationer.

Idag känns det lite iaf att man tränade igår, dock skulle jag inte kalla det riktig träningsvärk så åter igen är jag lite besviken. Men tror att det kanske har att göra med att jag stretchar en hel del efter träningen, nu har vi ju visserligen kommit fram till att jag är överrörlig och bör därför vara rätt försiktig med mitt stretchande. Några av träningarna som inte ger se mycket i dagsläget ska jag nog lägga på yttligare upprepningar på tänkte jag. Det får ju inte bli för tungt heller är ju trotts allt bättre att göra fler upprepningar på lägre vikt än att göra det jätte tungt och bara göra ett fåtal.

Men det ska ju inte vara för lätt heller anser jag, lite utmaning ska det ju ändå vara.



Idag vette katten vad det blir.

Om ca en vecka fyller jag år och då blir jag 26 år, känner mig gammal. Bara 4 år kvar innan jag fyller 30, jag har väldigt svårt att fatta det om jag ska vara ärlig. Men ja egentligen så är det ju bara siffror.
Den bästa födelsedagspresenten jag kan få tror jag faktiskt är att vi får ett helt 100% säkert ja på lägenheten.

Önskar jag mig något? Jo det gör jag väl men inget riktigt som jag önskar som födelsedagspresent utan mer saker jag önskar mig i livet så att säga. Känns dock som att det är som vilken dag som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0