Bring us a dream..

Så var man hemma igen då.

I Fredags åkte jag iväg med bussen till Jönköping för att spendera helgen där och i Söndags bar det av hemöver igen, lite på gott och ont.

Jag har iaf haft en väldigt härlig helg, en helg som för min del gärna fått varit lite längre men man kan ju inte få allt här i livet.



I Söndags så inträffade även något väldigt stort, lilla Nemi kom till världen. Ett stoooort grattis till Anna och Peter. Längtar fruktansvärt tills det att man får träffa lillan.
Lär väl dock spä på att man vill ha egna barn rätt rejält dock. Men är så oerhört glad för deras skull.

På Torsdag ska jag till Sara och umgås med henne och Angelina lite. Ser jag framemot.

Jag längtar som en galning till den 18e December och att det blir jul.

Det är lite av det som händer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0