Remember me?

Jag har inte skrivit speciellt mycket i bloggen igen.

Det är en del som jag ska göra och nu mår jag inge vidare så saknar inspiration och motivation att skriva något alls, även om jag säkert skulle må bra av att lätta mitt hjärta så vet jag inte riktigt om jag är redo att öppna upp allting riktigt ännu.



Har väldigt mycket tankar i huvudet och det gör ont i min själ. Tårarna kommer lite titt som tätt och jag känner hur jag börjar hålla mig mer för mig själv och dra mig undan.
Per gör det han kan för att trösta mig, igår lagade han tom till min favoritmat ( potatisgratäng ) så jag skulle må lite bättre. Är glad att ha en så underbar vän som honom.

Men ska sätta mig och försöka tänka på annat, även om det är väldigt svårt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0