I need it to be true

Idag mår jag trotts allt ganska så hyffsat, just nu åtminstone.

Ska väl inte ta ut segern i förskott, dagen har bara börjat och mycket kan fortfarande hända. Både åt det bra och det dåliga hållet så vi får se vad detta blir för dag. Men en tanke slår mig.. Jag har ju gått in i en depp period och detta trotts att medicinen som jag äter för mina diagnoser vanligtvis används som antidepp. Så jag undrar, hur hårt hade det slagit om jag inte haft dem..

Det finns de saker som får mig ledsen men det har ändå blivit allt fler saker som faktiskt får mig att inte kunna göra annat än att le. Men jag vet att det dock är något som lär skapa tårar i slutändan. Men man kan inte ta ut allt i förskott heller utan man måste ju få leva lite oxå och hoppas. Men tänk ändå vad ett litet medelande egentligen kan göra.



Dock är jag i ärlighetens namn väldigt rädd att jag ska råka såra en viss person ( nej det är inte Per jag menar ), men samtidigt så känns det som att jag ändå inte är så väldigt intressant. På sätt och vis hoppas jag att det är lite så så behöver han inte bli sårad, för även om jag inte har den sortens känslor för honom så tycker jag ju ändå om honom och jag bryr mig ju hur det går och hur han mår.

Sitter och kollar upp lite vad det kostar att åka till de olika städer jag håller på att prata om att åka och hälsa på.
Karlstad - Jönköping kostar ca 570 t.o.r. vilket enligt mig inte är så himla farligt men jämförde med Karlstad - Stockholm som kostar ungefär lika mycket som att åka till Jönköping så det känns ju helt okej.
Karlstad - Göteborg kostar ca 200 kr och att sedan fortsätta Göteborg - Malmö kostar i sin tur 210 kr och sedan har  vi ju Malmö - Karlstad som kostar 303 kr, med tanke på vad jag betalade de senaste gångerna så känns detta som riktigt bra priser.
Karlstad - Norrköping ligger på ca 210 kr.

När det blir vad återstår fortfarande att se dock och så ska man ju inte glömma eventuella färdmedel väl framme i städerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0