Malmö

Snart bär det neröver till Malmö för min del.

Den 10e åker jag ner och kommer hem den 14e igen. Åker ner bland annat för att jag ska hänga på syster och se John Lindberg Trio som hon har fixat en spelning med och jag vill ju vara med när det är hennes första egna så att säga. Dom kommer spela på Inkonst den 11e  för den som vill åka och kolla.
Var prat om att jag eventuellt skulle hjälpa till och sitta i kassan, vilket jag gärna gör för att hjälpa syster, men är inte säker på hur det blev med det riktigt.

Blir lite möten som jag ser framemot, endel mer än andra, väldigt mycket mer. Ska bli kul att komma till Malmö igen iaf, jag tycker verkligen om den staden. Än så länge åtminstone.


Systers vardagsrumsfönster

Finns endel andra saker jag skulle vilja vara där för, men man kan ju inte få allt. Detta ska iaf bli grymt roligt och det är ju så himla mysigt på möllan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0