Sommar och sol

Satt och kikade igenom lite bilder från förra sommaren och nog längtar jag allt tills det att värmen återvänder, lite iaf.

Jag gillar vintern men vid det här laget börjar man bli lite less, samt att det känns som det är så mycket mer man kan göra på sommaren.

I år hoppas jag på att det blir iaf en cruising, var för länge sedan nu och det känns som jag säger det varje år att det ska bli ändring. Funderar på och ta mig uppöver till den i Timrå är, så får man ju passa på att träffa lite familj dessutom.


Vi stannade så far fick ta en bild när jag kör Dodgen.

Fast det var roligt förra sommaren att köra runt i pappas Dodge och spana på naturen oxå.

I år SKA jag ner till Malmö en sväng när det är sommar, ja jag hoppas jag ska kunna göra det iaf. Fick ju höra så om hur fint det var där på sommaren men så missade man allt.

Blir väl att åka hem till Norrland oxå ett tag.

Men just nu är jag nöjd bara våren tar och kommer och snön försvinner så vägarna blir lite roligare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0