Another heart

Blev lite foto i Söndags med underbara Sara.

Bilderna på henne blev riktigt bra och smakprov på dem kommer komma upp om ett litet tag.


Min nya presentationsbild.

Men det blev även ett par bilder på mig. Dock är jag inte lika duktig framför kameran och absolut inte speciellt bekväm så bilderna på mig blev väl lite sissådära.



Men några bra bilder blev det ju och även av dem jag fotade på mig själv efteråt.



De andra känner jag mig inte riktigt bekväm med att visa ännu..




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är underbar du med vännen! Tusen tack för i söndags :) kul att du vill visa 3 bilder iaf :) du är jätte fin! Kram

2011-11-01 @ 23:02:13
URL: http://mammaskyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0