Christopher 30 år

Igår var vi iväg ett par stycken ut till Olsäter för att fira den underbare Christopher som gått och blivit ett år äldre.

Det första jag slogs av när vi kom fram var hur otroligt fint det var där ute och vilket vackert hus det var.
Elin hade verkligen överträffat sig själv denna gången med alla förberedelser och festligheter, det var riktigt bra genomtänkt och genomfört. Massa gott att äta och dricka, härlig musik, en massa roliga lekar och aktiviteter och så sist men inte minst ett riktigt härligt sällskap.

Det ska ju absolut tilläggas att det var inte bara partaj utan det var maskerad. Vilket jag måste säga att jag tyckte var urkul. Hade lite halvpanik när det närmade sig med min utklädnad, men det ordnade sig. Jag sydde ( för hand ) en röd huva.


Födelsedagsbarnet.







Det var bland annat en liten tävling över vem som hade bäst utklädnad, jag har är sjukt glad över att jag hamnade på 3e plats. Det var minst sagt oväntat, jag hade inte trott jag skulle få en enda röst. Först kom Matte som Legolas ( som jag inte riktigt har nån bra bild på där hans dräkt syns ) och på andra plats kom Mija som Alice i underlandet.














Och så jag i min röda huva då såklart.

Vill tacka alla för en helt otroligt rolig kväll, och speciellt tack till Elin och Christopfer som stod för det hela.




Kommentarer
Postat av: Marie Sjöstedt

vad du är vacker i din röda huva...du klär verkligen i den färgen

Svar: Tack så hemskt mycket ^^ Väldigt snällt utav dig. :)
Evelina Eklund Hassel

2013-05-15 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0