Let me back in.

Jag har bara inte orkat skriva något här på ett bra tag.

Men nu är jag tillbaka, för stunden då åtminstone.

Har sedan i Januari börjat plugga på Komvux, där jag läser upp lite betyg för att senare kunna studera vidare. Så just nu läser jag Kemi A, Fysik A och Matte C. Läser även Religionkunskap A och Datakunskap då jag fick IG i dessa i gymnasiet. Religionen för att jag var helt enkelt så förbannat skoltrött och orkade nästan inte gå på lektionerna och Datan var för att jag missade en inlämningsuppgift ( hade dock MVG på alla proven och de andra uppgifterna vi gjort ).


I´m back.. Foto: Sara S

Det känns riktigt roligt att läsa igen måste jag säga, dock märker man ju att det är ungefär 10 år sedan jag pluggade sist. Ush jag känner mig gammal, lite iaf.




Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Cool bild, lite lagom kaxig :)

2012-03-07 @ 12:52:15
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tony: hehe man tackar XD

2012-03-07 @ 16:12:58
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0