Steal you heart..

Det känns som det är ganska så mycket som händer just nu.

Inte nog med att jag börjat studera så har jag dessutom fått en egen lägenhet. En jättefin 2a på Frödingshöjd, det är ju inte långt härifrån men det är som jag vill ha det.
Självklart är det lite blandade känslor kring det hela med att flytta och faktiskt bo själv, något som jag inte gjort på ca 8 år. Per är ju trotts allt en av mina allra bästa vänner och vi är ju båda vana att ha varandra nära tillhands, om man behöver prata eller liknande. Men att vi ställer upp för varandra är väl inget som ändras bara för att vi inte bor tillsammans.

I det stora hela så känns det ändå väldigt gött att få något eget. Har den senaste tiden nästan varje gång jag varit hos Joppe suttit och spanat lite på hur jag vill inreda och så, hans lägenhets planlösning är identisk med min.



Utöver det med flytt så upptar mina känslor för en viss person mycket utav mina tankar. M finns nästan hela tiden i mina tankar. Detta är väl antagligen inte direkt någon nyhet, det är trotts allt något som jag varit väldigt öppen om.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0