Sedan sist

Det har ju gått lite över ett halvår sedan jag skrev något här sist, så det kanske är hög tid att uppdatera lite med vad som har hänt.
 
Till att börja med så pluggar jag nu på Universitetet på en Naturvetenskaplig Bastermin där jag läser upp betygen i Matte D och E samt Fysik B. Detta gör jag för att kunna läsa vidare på högre nivå sedan. Klarar jag bara av dessa kurserna så har jag en garanterad plats på Civilingenjörsprogrammet Kemiteknik.
Dock har jag nu under våren insett att jag nog inte riktigt klarar civilingenjörsutbildningen samt att jag har hittat en annan utbildning på högskoleingenjörsnivå som jag hellre skulle vilja läsa. Det jag sökt in på i första hand ( och är den som jag hoppas att jag ska komma in på ) är Högskoleingenjörsprogrammet Elektroteknik, möjligen som alternativ Mekatronik.
 
Riktigt vad det blir av det återstår fortfarande att se om jag klarar dessa kurserna jag håller på och läser upp, fast även om jag inte skulle klara dem denna terminen så kommer jag nog inte riktigt ge upp bara för det utan fortsätta kämpa tills jag klarar det, inom rimliga gränser då såklart.
 
 
Utöver det så har saker och ting varit lite upp och ner mellan varven, jag har haft någon period där jag inte mått bra alls och verkligen varit nedstämd.
 
Men det bästa som hänt mig under den här perioden är Niklas, min underbara pojkvän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0