Framtid

Jag är ju i grund och botten en person som drömmer och funderar väldigt mycket kring just framtiden, hur jag vill att den ska bli och vad jag hoppas ska komma på min väg i livet.
 
Några av de stora sakerna är ju något som jag tror de flesta faktiskt har drömmar om och det är ju familj, eget hus och ett bra jobb.
I dagsläget så är jag närmst en egen familj, även om det kanske inte riktigt är på det vis som jag vill och hoppas att det ska bli ännu.
 
Familj, jag har en underbar pojkvän som jag älskar och som älskar mig minst lika mycket samt en söt liten hårboll. Dock längre än så har det inte kommit, gifta mig känner jag inget direkt behov av att göra igen. Men med det sagt så innebär inte det att jag inte vill gifta mig, skulle det komma till det och det känns rätt så gör jag det gärna igen, det är trotts allt något som är väldigt vackert. Men utöver det så är det som saknas, och något som ligger lite längre in i framtiden ( när det blir återstår att se, behöver för min del inte handla om så väldigt lång tid, det viktiga är ju att det känns rätt ) är gemensamt boende och slutligen 2 barn.
 
 
Eget hus, min dröm är ju ett litet torp eller ett sött litet hus i ett naturnära område, helst så man kan ha lite djur och jag har plats att ha ett lite större land där jag kan odla egen mat och vackra blommor. Gärna ska ju möjligheten finnas för att ha en massa bär och frukt också. Då skulle jag vara väldigt nöjd, speciellt om man inte har grannar så tätt inpå.
 
 
Ett bra jobb, något som jag håller på och pluggar mot i dagsläget. Det finns ju dock lite olika saker som jag skulle trivas väldigt bra att jobba med och det är ju datorer och robotar, i ett labb, pyssla med blommor, möjligen någon form av ekonomi och så foto, som nog är rätt självklart att jag gillar för de flesta.
 
 
Men allt detta ligger ju i framtiden än sålänge, men jag hoppas det inte är allt för långt fram ( och för att undvika missförstånd från människor som gillar att dra egna slutsatser kring vad jag menar så kan jag säga att detta handlar om något/några år, men det är klart det är olika för de olika sakerna ). Att studierna tar sin tid är ju inget som går att ändra på precis, men de vet jag också när de faktiskt är klara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0