Som sällan tidigare sett

Är så himla nöjd med "min" dator kan jag lova, den funkar skit bra och har extremt bra grafikkort och processor, även om det finns betydligt bättre. Men denna duger mer än väl egentligen men den ska ju klara både spel och framför allt mina fotojobb och även när jag fixar med hemsidorna.

Men det bästa är ju att den är ihopsatt helt själv, ja Per hjälpte ju visserligen till men det mesta har jag gjort själv. Men kan man det bara så är det vidrigt lätt egentligen och jag menar jag har ju länge varit intresserad av datorer. Ett av mina x var ju rätt mycket datanörd om man säger som så och han lärde mig ju en hel del om datorer och delarna i dem men sedan harj ag lärt mig det mesta på egen hand. Är ju kul att veta hur saker och ting fungerar och om det blir fel kunna hitta det, bra att kunna klara sig själv.

Men idag så kommer ju även Pers dator att fungera, vilket ska bli himla skönt. Efter många om och men så hittade vi ju vad det var som var fel och nu ska det väl vara åtgärdat. Så håll tummarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0