Calling their names

Man får verkligen små flashbacks ibland när man lyssnar på vissa låtar, en hel del låtar får en direkt att tänka på tiden när vi hängde med Mange, Dillen, Per ibland och så, ja stackars Kvirre var väl oxå med fast ingen egentligen ville ha honom med ( som sagt stackarn, synd om honom men han var svår ).

Vi cyklade som tok genom Söråker fram och tillbaka då vi först skulle till Mange sedan hem till Pollan eller mig, vi bodde ju grannar så det var detsamma ungefär. Dom åkte mopeder och vi cyklade, men det var himla roligt förutom när jag skulle haka på Mange´s moppe en gång vilket resulterade i en skitsnygg vurpa för min del. Gjorde inte mig illa som tur va men det var ja lite komiskt och pinsamt.

Tror detta var strax innan Frille perioden, åhh sådana minnen.. Krangpartyn, Folkan, Biljarden, GTA, Pollans Flakmoppe och ja Frille. Och egentligen sist men inte minst.. CHIQUITA, bästa låten av Pollan o Zäta, helt underbar på sitt speciella sätt.

Det var en helt underbar tid i mitt liv måste jag säga, saknar den lite på sätt och vis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0