Closer than I ever felt before

Tro det eller ej men jag är faktiskt vaken.

Okej jag ska väl vara ärlig och erkänna att jag lyckades få 20 minuters sömn efter många om och men. Dessvärre gjorde det att mina ögon känns uttorkade och helst av allt skulle vilja få slumra några timmar till.

Lena kommer och hämtar mig om ca 1 halvtimme. Jag hoppas hon hämtar hem oxå för annars tar jag mig inte hem, men det är väl något jag får ta reda på innan vi åker härifrån så jag kan hoppa av innan det är för sent eller vad man ska säga.

Jag hatar att inte kunna sova riktigt, skulle nog vara skönt för Per med om jag kunde lägga mig när han gör det istället för att sitta upp hela natten och vara för seg för att kunna göra något vettigt men fortfarande för vaken för att kunna lägga mig utan någon ångest.

Ja men livet ska väl inte vara lätt antar jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0