Coming Home

Imorgon så ska jag till min läkare Edward av tre - fyra anledningar.

Till att börja med så är det för att kolla efter en möjlig ny medecin istället för Concertan som jag hade tidigare. Vad det blir har jag verkligen ingen aning om, bland annat då jag inte ens kommer ihåg namnet på de flesta piller som finns att välja mellan, men sedan så är det ju väldigt många olika varianter.

Sedan så ska de ju ses om det möjligen är någon bipolär grej jag har oxå eller om mina kraftiga nedgångar har med ADDn att göra och isådanfall vad som går att göra för det.



På detta så ska vi ju be honom om att skriva en remiss för en viss sak och så måste vi ju dessutom be honom skriva ett utlåtande till min överklagan så vi har lite mer att stå på denna gången, även om det har visat sig att länsrätten inte haft tillgång till alla de papper de borde haft för att fatta något beslut.

Ska bli intressant att höra vad han har att säga och vilka förändringar det faktiskt kan bli i livet efter detta mötet.



Kommentarer
Postat av: ♥ S O F I E ♥

aaw tack :) ja gör det, det är en bra ide :D kul!! :D

2008-11-10 @ 18:29:17
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sofie:

Vill jätte gärna fota dig i glasögon :D



:D

2008-11-10 @ 19:10:37
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0