Dagen efter

Ja idag har väl inte jag varit hur uppåt som helst direkt utan snarare varit skitseg och haft ont i hela kroppen ( va i h-vete har jag gjort när jag sovit?? ).

Vaknade först av att Pers klocka ringde, kom just då inte riktigt på varför i hela friden han ställt klockan en söndag. Så han fick förklara att han skulle upp till jobbet, stackarn. Men det har tydligen gått ganska bra ändå och han behövde ju inte jobba någe överdrivet länge tack o lov.

Jag vaknade av att mamma ringde runt 15 tiden och berättade att de var på väg hemöver från Stockholm nu och ville kolla så allt hade varit bra igår. Det var då när jag var tvungen att springa upp efter telefonen som jag upptäckte hur himla ont i armar och ben jag hade, känndes som träningsvärk men ändå inte riktigt så ont. Svårt att förklara.
Mamma berättade även att han som hon träffade där nere i Stockholm är med extrem stor sannolikhet min halv morbror för han var tydligt väldigt lik morfar, va roligt. Jag hoppas vi får lära känna dem lite mer och att han är trevligare än min andra morbror..

En stund sedan kom Per hem med lite mat som blivit över på jobbet så vi satte oss och åt, vilket var otroligt gott. Var ju betydligt hungrigare än jag trodde så det känndes som det gjorde underverk.

Det har varit en lugn och skön dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0