Det är du

Många vet inte hur mycket du faktiskt har gjort mig illa och dumma saker som du sagt, aldrig riktigt med mening att skada mig ska väl nämnas men det har inte gjort mindre ont för det.

Men du ska veta att jag vet att du försöker och att du gör det du kan för att inte såra mig fler gånger, även om du ibland gör det utan att ens veta.

Att man gör varandra illa hör till, frågan är bara hur mycket. Men du ångrar dig och ångrar det du gjort och det är ju i grund och botten det som betyder något.

Jag är lycklig med dig, betydligt lyckligare än vad jag någonsin varit med någon annan och vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Vill inte leva ett liv med någon annan och jag vill dela våra drömmar och en framtid med dig och vår lilla familj.

Jag kommer alltid att älska och även om du gjort mig illa så vet jag som sagt att du aldrig menade det och på sätt och vis inte riktigt rådde för det som gjorts, många skulle säkert tycka att jag är löjlig för vissa saker som sårat mig men rår ju inte riktigt över vad man känner och har man kommit överens om något så har man.

Men jag är glad att jag har dig som trotts dessa ting skiner med solen på mitt liv och får det att vara underbart att faktiskt leva. Du är mitt allt och mitt hjärta tillhör dig.

Jag lyssnar på Hoobastank - The Reason och tänker på allt du sagt om hur den låten beskriver precis det du känner. Vi har många fel både du och jag men tillsammans kompletterar vi dessa och vi kanske har våra egna små sätt att klara vardagen men dom är våra.

Jag älskar dig min underbara man.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh den låten är så bra, det är så bra text :-) Hoppas ni rett ut allt. Kram!

2008-11-10 @ 18:59:27
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Oja det är den verkligen. Jodå det har vi, detta är länge sedan. Visst så smakar vi ju fortfarande på lite utav det än idag. Tack :)

Kramar

2008-11-10 @ 19:09:44
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0