Drömmar förverkligas

Fattar fortfarande inte riktigt att det är sant och att det är klart nu.

Har väntat så länge på att det ska bli klart att det känns nästan overkligt. Men känner samtidigt att det blev så positivt så nu sitter jag bara och väntar på att det kommer något medelande att det blivit någe fel eller att något kommer ta allting ifrån oss.

Men vi har sagt som så att vi ska betala tillbaka lån, med pengarna som blir kvar efter det ska vi fixa grejerna till lägenheten och efter detta så ska vi behålla en liten summa för att kanske gå till en massör, köpa lite kläder. Så ska vi dela upp lite utav det och unna oss själva, har fått strika order från Per att jag får inte med de pengar som vi ska unna oss själva med handla något till lägenheten som det brukar bli att jag gör, uan han ansåg att de pengarna ska jag lägga på mig själv helt och hållet. Sedan de som blir över så att säga sätter vi undan som backup för framtiden.

Känns skönt att få mycket gjort med dem då det ändå är det som ersätter min skada för resten av mitt liv.



Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att kunna betala tillbaka lånen :-) Sen ska du unna dig något riktigt ordentligt. Det är du värd :-) Kram på dig!

2008-11-14 @ 18:04:21
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

oja oerhört skönt, så slipper man tänkte på sådant sedan.

mnaw du är såå himla go och det gör mig så glad att du tycker det :D tack tösa <3



Kram

2008-11-15 @ 15:11:39
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0