Duktigt

Jag har varit så sjukt dålig på att uppdatera min blogg den senaste tid, men jag har helt enkelt inte haft lust eller ork att skriva om det som händer i livet, även om det nu motför tidigare inträffar mycket roligare saker.

Det har blivit lite rollspelande som vanligt, vilket alltid är kul.

Igår var det partaj hos Peter B och det var himla trevligt och vi fick testa på Rock Band. Efter att de flesta gått satt vi där med Peter och Glenne och spelade Mario Kart 64 i några timmar. Vi hade vidrigt roligt.


Jag och Anna

Idag har vi varit på IKEA där vi träffade Joppe som jobbade och var så snäll och hjälpte oss lite där vid bäddmadrasserna. Nu sitter Per och svär och spottar över att sätta ihop IKEA hyllor, det är lite småroligt att lyssna på egentligen. Men synd att han blir så irriterad, brukar kunna resultera i att han tar i lite hårt och saker går sönder lite.

Ätit jäkla gott idag, Rostbiff och potatisklyftor tillsammans med svartvinbärsgelé och en supergod pepparsås som Per gjort. Lite lyx måste det ju vara ändå att vara gift med en kock.

Nästa vecka så blir det en hel del inplanerat. Imorgon blir det möte med mitt personliga ombud. På onsdag så ser det ut att bli en fotosession, samt att jag ska fota några ärr åt en kompis plus att jag trolgtvis ska iväg och kolla in UNO. Sedan på Torsdag är det EBL skolan som gäller och på fredag så blir det en till fotosession.



Kommentarer
Postat av: Daddy-O

Mycket att göra är bra. Fortsätt så.

2008-11-24 @ 15:59:05
Postat av: Evelina

Pappa:

Jo det håller jag med dig om, så länge man får sätta sig och ta igen sig emellanåt :D Kram på dig pappsen <3

2008-11-25 @ 11:35:10
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0