En sådan du vill ha

Ja så mycket städande igår blev det inte, kom igång lite men så mycket mer än så blev det inte då vi fastnade i samtal med varandra om framtiden. Låter som vi grälade en massa, men inget sådant utan vi satt och försökte komma på en lösning som skulle kunna passa oss på ett bra sätt.

Men vi fick iaf ut den mesta skiten ur det blivande hobbyrummet, ska väl ställa in bokhyllan där senare idag skulle jag tro och kanske att vi faktiskt tom ställer in datorerna dit redan nu även om vi bara har ett rätt trångt bord än så länge.

Idag är sista dagen som min överklagan kan lämnas in, så jag hoppas ju verkligen jag hinner för jag orkar inte gå ingenom allting en gång till.
Men nu kom Per hem så nu ska vi se till att fixa det sista med pappret som ska lämnas in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0