En sån där dag

Idag är en dag när jag inte riktigt vet varför men saknar gymnasie perioden något jävulskt mycket.

Det är klart det var mycket skit och jobbigheter då men samtidigt så var det en helt underbar period i mitt liv. Största tabben var väl Pelle, även om jag på sätt och vis inte ångrar honom det minsta, men han skadade mig väldigt mycket.

Vet att jag drar upp honom lite titt som tätt och jag skulle ju för allt i livet inte vilja se honom tillbaka i mitt liv men ändå så var den tiden med honom mycket spännande och på sitt sätt givande, samt att han var ju syndigt snygg.



Men det som kommer tillbaka är allt roligt man gjorde tillsammans med Linnéa och även de andra i klassen, men främst Linneá och Maya. När vi gick till bikupan och kollade på kläder och liknande eller när man gick iväg till Waynes Coffee i jakt på deras gudomliga muffins.

Eller den gången vi skulle fotografera en måltid och gick och köpte burgare på mAx som vi kunde käka upp sedan dessutom, när vi skulle fota med storformatare.

Känner att jag saknar inte bara den tiden utan jag längtar upp till Sundsvall så sjukt mycket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0