Foto

Denna veckan blir det allt lite fotograferande, vilket känns rätt skönt om jag ska vara ärlig.

Först här imorgon så ska jag fotografera med Sara O igen, var ju ett tag sedan vi jobbade ihop så det ska bli riktigt roligt även om det inte är något jätte stort projekt så sett. Blir porträtt foton, men jag tror det kan bli riktigt riktigt bra. Vi har ju pratat bra länge om att fota men inte riktigt kommit på någon bra idee så då tyckte jag att vi kör lite på detta, skulle även fota några helkroppsbilder på henne då hon har en ny superfin kjol.


Modell: Sara O ( Wilykit )

Sedan på Fredag blir det att fotografera en modell jag tidigare inte har jobbat med men som jag hoppas få jobba en hel del med i framtiden, Pixinoelle ( men jag är inte säker på vad hennes riktiga namn är om det är det eller ej ). Vi ska fotografera Dirty Alice, ser riktigt mycket framemot även detta. Hon verkar ju vara ruskigt duktig på smink dessutom. Blir väl förhoppningsvis lite underklädes bilder framöver om allt går bra då.


Modell Pixinoelle ( inte jag som fotat denna )

Jag hoppas nu bara att vädret inte sviker mig nån av dessa dagar, men jag brukar inte ha överdrivet tur när jag ska fota ute. Men det återstår att se helt enkelt.

Möjligen att det blir en fotning i helgen oxå, men med vem och vad är hemligt.

Till veckan blir det kanske någon fotning oxå, men vi har inte riktigt satt tid eller datum ännu.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att det har börjat ta fart med fotograferingarna igen. Längtar efter att få se resultaten ;-) Kram!

2008-11-18 @ 21:47:04
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

hehe jao känns rätt bra :) Vi måste ju ta tag i och fota snart igen :D

Kramar

2008-11-24 @ 11:34:16
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0