Halloween Partey

Som jag tror det flesta vid det här laget har klurat ut så var jag och Per på Ida och Eriks halloween fest hemma hos dem, givetvis utklädda.

Det började med lite små panik när vi skulle iväg. Per hittade kläder och skulle först vara gangster men slutade som brat, ja han såg då mer ut som det. Jag själv skyndade i mig lite mat och hittade inga kläder alls så det resulterade i att jag bytte till emo för att underlätta. Dock hann jag inte sminka mig innan bussen gick så fick dra med mig en massa smink och göra det på festen istället och det blev ju verkligen halvdant. Men blev ju lite utklädd iaf.


Bilden snodd från Ida´s bilddagbok.

Det var lite roligt för det var verkligen många som reagerade på att mitt hår växer himla snabbt, om än är något skadat. Fick lite tips av vår underbara lilla frisör Lina, så hon ska få fixa lite på mig sedan här nästa gång hon kommer till Karlstad och har tid till övers. Blev glad att folk märkte det iaf.

Dock blev det så himla varmt så att Ida hjälpte mig att sätta upp håret, blev riktigt fint. Ska göra som hon sa och skaffa mig en sådan, kommer inte riktigt på vad det är dom där sakerna heter nu bara, kanske hårtång?


Bilden snodd från Ida´s Bilddagbok

Frammåt på kvällen där så började Per må verkligen dåligt och fick även upp lite innehåll några gånger dessutom, men Anna speciellt var så snäll som hjälpte mig ta hand om honom. Visst kanske inte så mycket man kunde göra mer än att se till att vara där för honom om det var något han behövde. Sedan började en till av våra vänner må väääldigt dåligt dessutom, tänker inte nämna vem då det inte är min plats att skriva om anser jag. Tycker det var synd om dem båda, inge roligt när det blir sådär eller så illa som det verkade bli för vår vän. Blev ju riktigt orolig för vännen och gjorde mig verkligen ont att höra hur illa han mådde. Speciellt med tanke på hur söt han är när han blir full.

Per började tack och lov må bättre efter ett tag men höll på somna på soffan, stackars älsklingen hade ju jobbat innan dessutom och jobbade även idag.


Bilden snodd från Ida´s Bilddagbok.

Men trotts att det gick på tok för en del och vissa inte mådde så himla bra så var det helt klart en lyckad och rolig fest och var himla skönt att komma iväg dit. Himla mysigt dem bor med. Dock vid 3 tiden behövde vi börja bege oss hemöver så Anna beställde en taxi som kom och hämtade oss 4, Per, jag, Peter o Anna. Det var en riktigt trevlig chaffuör som bjöd på godis och var trevlig att prata med, även om det visserligen var anna som pratade mest med henne. Dock höll hon på att missa att Per skulle med i taxin oxå och höll på åka ifrån honom, stackars älsklingen.

När vi kom hem så Per han somna sågott som direkt medan jag satt och var social med Loke innan vi oxå gick och lade oss för att sova. Idag har jag dock varit lite bakis, första gången jag verkligen är bakis. Men beror nog på att jag inte drack tillräckligt med vatten igår innan jag lade mig.


Bilden snodd från Ida´s Bilddagbok.

Men det går väl över hoppas jag, men det var helt klart en bra kväll och roligt att se Per faktiskt bli full dessutom, är ju rätt sällan han lyckas bli det s¨det var roligt men ja som sagt synd att det blev lite för mycket bara.
Ska lägga in lite bilder sedan när jag fått några från Ida.


Tack till er. Bilden snodd från Ida´s Bilddagbok.

Tack till Ida och Erik som bjöd in oss och annordnade denna roliga kväll, TACK.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Tack för att ni kom!

Ordet du söker kan vara hårklämma? :)

2008-11-03 @ 12:02:30
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

haha ja så var det det heter ja :D skyller på att jag var lite bakis ;)



tack så hemskt mycket :D Var himla roligt trotts vissa missöden :D

2008-11-03 @ 15:53:49
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Kaka

Har fler bilder om du vill kika på =)

2008-11-05 @ 16:45:33
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Jaaaa jätte gärna :D Kan du skicka dem på msn??? :D

2008-11-05 @ 16:48:06
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0