Hot Stuff

Jag har eller vad man nu ska säga, jag sitter nog och tänker lite för mycket ibland bara, kommit till insikt med att jag har faktiskt riktigt många snygga och attraktiva vänner.

Det där kan ju nu visserligen misstolkas men jag hoppas att folk fattar vad jag menar. Jag tycker att de flesta av våra vänner är jävligt snygga och ser riktigt attraktiva ut. Sedan finns det ju självklart vänner som inte är det, kan inte påstå att någon är direkt ful, verkligen inte.

Men verkligheten är ju sådan att vissa är snyggare än andra, så enkelt är det ju bara. Jag vet ju själv att jag tillhör ju dem i vänner skaran som är bland de som är minst attraktiva, så ja så är det ju bara och jag har lärt mig att leva med den faktan.

Visst folk ser ju bra ut på olika sätt och så men i det stora hela tycker jag verkligen de flesta av dem ser jävligt bra ut, ska ju tilläggas att deras personlighet inte är något negativt heller precis. Jag menar varför skulle vi annars vara vänner?



Mja känns som jag mest babblar på om konstiga saker nu som säkert kommer missförstås så ska nog sluta nu.

Men en fråga som jag tycker folk ska ställa sig och gärna svara på här i min blogg då jag är nyfiken ( självklart behöver jag inte vet vem eller vad utan bara åsikterna om just detta.
Ni är extremt attraherad av en kompis och skulle mer än gärna endera bli tillsammans med denne eller bara ha umgänge. Tillfället ges och det visar sig att denne känner likadant. Skulle ni "riskera" relationen för att gå ett steg längre ( alltså skulle ni göra det ni ville )?

Vet själv för flera år sedan, strax innan jag träffade Per, så var jag rätt så betuttad i en kompis och vi båda var väl något attraherade av varandra och höll hela tiden på att skoja om det och retas med varandra. En dag så kom tillfället att det faktiskt kunde hända något. Vid det tillfället så valde vi dock att låta det vara för att inte riskera vänskapen.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, svårt. Jag var med om en situation för lite mer än 2 år sen så jag hade sex med en kompis. Sen fick jag veta att han kände mer för mig. Så då blev det väldigt komplicerat och vi tappade kontakten i några månader. Senare provade jag och en kompis att bli tillsammans för vi kände något "mer" för varandra. Men efter typ 1 och 1/2 månad konstaterade vi att vi passade bäst som kompisar. Idag har vi en underbar kompis relation och han är även en av min sambos bättre kompisar. Så det kan ju sluta hur som helst alltså, så jag är nog neutral eftersom jag upplevt båda.

2008-11-10 @ 18:52:45
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jo det har du nog rätt i. Har man tur så går det bra och löser sig på bästa möjliga sätt. :D

2008-11-10 @ 19:06:26
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0