Jag mår.. bra..

Jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjort på.. ja jag vet inte hur länge om jag ska vara ärlig.

Jag tror det har mycket att göra med att det är så mycket som är i rullning nu och att man inte behöver vänta så jäkla mycket på allting och jag tänker verkligen inte hålla på att vänta på allting längre, jag VÄGRAR!

Visst är det klart att pengarna gör sin del men det är egentligen inte pengarna i sig som gör det bra utan att det är en STOR sten som släppt min själ i och med att det är avklarat och paserat. Visst var väntan värt det det var det ju men det tog mer än man kunnat tro på en.


Happyface

Att vi nu håller på att få ordning här hemma hjälper även det mycket, även om det ser lite kaotiskt ut här hemma just nu så känns det att saker och ting är på gång och det står inte stilla och väntar längre. På detta blir det ju bara ännu bättre som igår när Anna frågade om vi inte behövde hjälp och att dom mer än gärna ställer upp och hjälper oss med att skruva ihop möbler eller bära lådor eller liknande. Det måhända är en rätt liten sak att erbjuda sig men för mig så värmer det så otroligt mycket.

Det är klart jag vet att det är även fler vänner som gärna skulle ställa upp och hjälpa till bara de kan och har tid och all sådan omtanke uppskattas alltid. Men detta värmde så  där lite extra mycket just för att hon så glatt frågade om det inte var något dom kunde göra.

Jag märker i mitt humör oxå att jag mår bättre då jag blir allt färre och mindre irriterad och grinig. Det var väl visserligen Per som märkte av detta mest men det känns så skönt att det äntligen börjar ljusna ordentligt för oss och får min älskling dessutom jobb nu så, ja det känns nästan för bra för att vara sant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0