Jaha?

Jag är trött och seg och har vad det känns som ingen energi. Så varför kan jag inte gå och lägga mig då?

Varför kan jag inte sova?

Är så trött på att hamna i sådanahära perioder när jag får sån ångest av att ens tänka tanken att lägga sig. Jag har vare sig tid eller lust att spendera en massa timmar på att inte görat något nyttigt. Visserligen är väl sova nyttigt för kroppen men känns inge vidare produktivt.

Jag vill inte ta av mina sömnpiller hela tiden heller, bland annat för att det är ett väldigt begränsat antal som jag har samt att dom ska vara starkt beroendeframkallande.


Ett foto, från vår senaste session tillsammans, på Sofie Hurtig jag fixade lite med.

Lägger jag mig bara för att sova så ligger jag och glor i taket och nästan oavsett hur trött jag än är så kan jag inte somna, något som gör mig ännu mer rastlös och ja stressad som i sin tur resulterar i att det blir ännu svårare. Så det blir lite utav en ond cirkel tills dess att jag däckar.

Men samtidigt vill jag inte riktigt sova heller, vill hellre kunna lägga tiden på annat som tex foto och liknande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0