Jobbi

Det är ju kanon roligt att Per får jobba lite denna helgen men ja jag har ändå allt lite svårt för förändringar i planeringen, eller ja jag tycker ju inte riktigt om det.

Först var det meningen att Per bara skulle jobba mellan 10 - 14 idag och det var ju verkligen jätte bra, då skulle han hinna hem och ta det lite lungt och ta igen sig innan det blir fest ikväll.

Men nu ser det ut som han kommer behöva jobba till 20 tiden tom, visst det ger lite extra pengar egentligen det gör det ju men det blir ju så sent. Så ja nu vet jag inte riktigt hur det  blir för vår del ikväll.

Vill ju inte riktigt åka dit utan honom, mycket för att vi kommit överens om det tidigare i förhållandet om att vi ska inte festa utan varandra. Visst det var i början av förhållandet och vi har det ju extremt mycket stabilare än vad ett nytt förhållande har, men samtidigt så är det ju en överenskommelse mellan oss båda och sådant ser jag starkt på.



Per har inget emot att jag åker dit utan honom, till viss del skulle han ju tycka det är tråkigt och så men inte så att han hindrar mig. Jag som hindrar mig själv mer så att säga. Och det är klart att han kan komma i efterhand men är ju inte överdrivet förtjust i att han tar sig dit själv.

Jag vet.. jag är paranoid, men jag är så rädd att det ska hända honom något. Skulle aldrig kunna förlåta mig själv för att jag lät det ske och det är helt klart värre än den paranoida känslan. Han är ju trotts allt mitt livs kärlek, den underbaraste av underbara och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han är ju mitt liv.

Jo jag vet hur fel det där låter egentligen men jag tror nog de flesta av er fattar vad jag menar iaf.

Men han skulle höra av sig igen lite senare så fick vi prata lite mer om det.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är ju både för och nackdelar med jobb. Du får tänka att han tjänar riktigt bra nu när det är röd dag och allt :-) Själv är jag oxå på jobbet, slutar 22.15 ikväll, jippie :-P

2008-11-01 @ 13:07:28
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Mjo men det är att han jobbar inte riktigt vitt så att säga och arbetsgivaren är rätt snål.. :/ men ja pengar är pengar och det löste sig ju iaf :D

Uss och fy för att jobba så sent på en helg, men som du säger så ger det ju jävligt nice me lön sedan :)

2008-11-03 @ 17:28:32
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0