Löv him

Vad säger man? Han får verkligen mitt hjärta att slå dubbla slag och mer än så.

Kan inte riktigt formulera mig eller lyckas med att förklara HUR mycket som du betyder för mig min älskade Per, måste bara skriva av mig lite.

Jag ser så framemot vår framtid tillsammans och jag kan se hur vi bor där på gården och speciellt såhär inför jul så ser jag hur det är julpyntat och donat med.


Min söt dansar för fullamuggar.


Tänk att jag haft sådan tur, han förstår mig som ingen annan och finns alltid där för mig. Han släpper allt om han så måste för att trösta och finnas där. Det är klart han sårar ibland ( men nu vet vi ju varför, hänvisar till tidigare inlägg ).

Kan inte förstå att man kan älska någon så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0