Lussekatter

Det var himla trevligt igår då Peter kom förbi och frågade om vi inte ville komma över och äta lussekatter som han skulle baka och pepparkakor som han köpt.

Javisst, gärna tyckte vi. Så väl lite senare på kvällen så gav vi oss av bort till Peter och hans små katter. Vi fick hjälpa till att rulla några lussekatter. Efter det satte vi oss och Peter visade ett spel som heter Dead Rising och jag kan ju lungt säga att jag vill ha det spelet, jag har ju en viss förkärlek för zombies så.

Efter ett tag så kom även Anna och Fribe över på fikat, så då dukades det fram nygräddade lussekatter, pepparkakor och så hade både vi och Peter skaffat glögg. Jag testade dock bara glöggen då jag inte brukar tycka det är nån höjdare, det luktar gott men smakar dessvärre inte lite trevligt.

Vi spelade även lite Wii, Mario Party 8. Peter vann första rundan och Anna den andra.

Vi hade verkligen jätte trevligt och det var himla roligt faktiskt.

Anna och jag har även bestämt att vi på lördagkväll ska ha en liten uppesittar kväll där vi ska spela lite och så på söndag ska vi iväg på gammeldags julmarknad på Alsters Herrgård. Jag ska givetvis fota en massa.

Men känns dock som det börjar bli lite mycket nu denna helgen. Imorgon är det en fotosession. På lördag är det yttligare en fotosession och så ska jag ju träffa Anna på kvällen. På söndag så ska vi iväg på julmarknaden och så kommer det kanske en tjej och ska titta på SvartLisa och möjligen köpa henne. Och ja idag är det ju EBL skolan.

Jag är trött och vill bara få sova liiite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0