Maybe I

Så vad vill jag göra då om jag inte orkar med eller riktigt vill gå den där kursen på EBL skolan?

Ja till att börja med så vill jag få fokusera på mitt fotograferande och planera in sessioner och komma på ideer till alla framtida sessioner som jag har. Har ju ett flertal modeller som jag ska fotografera men har ideer till själva sessionerna för kanske häften av dem, om ens det.



Sedan skulle jag väl visserligen vilja ta någon utbildning men mest för skojs skull men oxå någon som jag faktiskt får ut något av och då syftar jag ett papper som säger att jag kan det, för annars så gäller det ju inte riktigt i det fina samhälle vi bor i idag.

Skulle vilja gå och få lära mig att sjunga bättre, vet att jag har en stark röst men som jag skulle vilja lära mig kontrollera bättre. Skulle vara väldigt roligt om man kunde hålla toner och så utan att det ska skära sig som det brukar kunna göra ibland när jag går för högt.

En skrivar kurs skulle även det vara lite roligt, men kanske inte riktigt så avancerat som syrran studerat och studerar. Utan mer för att höja vardags och göra en bättre på just formuleringar och kanske stavningen.

Skulle dessutom vilja gå någon målar/skissar kurs för att lära mig att göra saker och ting lite bättre. Visst är inte direkt dålig men är verkligen inte bra heller och skulle vara roligt om jag iaf kunde skissa lite bättre, skulle ju kunna göra mitt förklarande av fotoideer betydligt lättare om jag kunde skissa upp lite mer ordentligt vad jag menar.



Sedan skulle väl en Photoshop kurs vara intressant, men det mesta går ju att lära sig själv och av andra som kan lite mer än en själv.

Hittade en kurs för tårtdekorationer för ett tag sedan som även det skulle vara roligt att testa på och även en för blombindningar fanns det en. Det är ju bara korta kurser men det är lite det jag känner jag är ute efter på sätt och vis. Som sången behöver ju vara längre och det gör inget men andra kurser skulle jag nog inte idas hålla på speciellt länge med.

Men skulle samtidigt vilja skaffa någon mer utbildning, även om just nu inte riktigt är rätt tid för det.



Kommentarer
Postat av: Sara

Tårtdekorationer lät kul :-)

2008-11-11 @ 17:48:26
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja en såndär onödig men rolig kurs :D

2008-11-11 @ 20:06:20
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0