Men tänk..

Jag hatar verkligen att vi är skyldiga pengar, även om jag är j-ligt tacksam att vi fått de lån som vi fått.

Hade vi inte haft de lån vi har idag så skulle vi visserligen inte ha datorerna och defentivt inte haft kameran, men just om vi inte haft dem så..

Jag skulle kunna fixa till en ordentlig studio med bra utrustning. Men får hoppas på att överklagan går igenom och det kommer lite därifrån så löser nog det sig annars så får företaget helt enkelt stå för och äga studio delarna, lite synd bara om man kånkar.

Skulle visserligen inte ha råd att skaffa utomhus aggrigat till blixtarna och så men skulle som sagt kunna ordna ordentligt med grejer att använda inomhus iaf och skulle kunna fixa till min lilla ministudio som jag planerat upp.

Vi får väl se.

Men lite småkomsikt är ju att vi inte bara fick beskedet från Volvia idag utan tidningen från Scandinavianphoto kom dessutom idag, känns nästan lite som ett tecken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0