Min lilla syster

Jag har helt klart den bästa systern, tycker jag. Älskar henne mer än livet självt och skulle kunna offra det mesta för hennes skull och skulle utan tvekan kunna döda för henne.



Satt och pratade lite med henne igår, det var riktigt trevligt var det och jag hade saknat henne himla mycket. Hon pratade om att lite beroende på hur det blir med jobb och så så kanske hon kommer upp hit efter nyår någongång. Så det hoppas jag oerhört mycket på.

Hon skulle, om hon hunnit klart med den, ta med sig tavlan hon gjort till mig upp dessutom.


Syrrans fötter som dinglar lågt upp i luften.

Hon var ju dessutom och hoppade fallskärm i söndags. Himla stolt över henne att hon gjorde det måste jag säga. Roligt att få kolla på bilderna sedan i efterhand dessutom.

Hoppas hon kan komma på besök.



Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2008-11-25 @ 17:29:14
Postat av: Evelina

miao :D söt yster

2008-11-26 @ 11:13:15
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0