Så var det

Ja till att börja med så skrev jag ju fel på när EBL skolan skulle börja för mig, det är på Torsdag och inte Fredag som jag trodde först.

Men just nu så känns det faktiskt mycket bättre att jag ska dit faktiskt, vet inte riktigt vad som gjorde det men bättre känns det och nästan så man ser framemot det lite. Hatar att jag ska variera så men det är ju inget att göra något åt direkt.

Fick reda på idag att vi ska avvakta med medecin ett litet tag då det är mycket förändringar som pågår i livet just nu och även medecin som skulle stabilisera mina svängningar ( dvs nedgångarna jag har ) skulle vi även vänta med tills saker och ting har börjat röra på sig mer så jag ska tillbaka i början av nästa år.

Han skulle skriva ett läkarutlåtande till överklagan och så skulle han skriva den där remissen som jag har pratat om, så känns bra det iaf. Men blev nog allt lite besviken över att det inte blev någon medecin, även om jag förstår varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0