Segmonster

Ja som kanske synes här i min tämligen inaktiva blogg, ja för tillfället, så har jag varit seg och inte riktigt orkat med att skriva om något alls.

Är i en sån där period som jag brukar ha med cirka ett års mellanrum där jag har absolut inge energi eller lust till sågott som något alls. Jag skulle helt klart behöva blutsaft eller liknande, som jag fick när jag var yngre för att bland annat klara av att ens komma till skolan. Det smakar ju verkligen inge gott men gör, eller ja gjorde iaf då, underverk på mig.

Har fastnat lite i en Fallout 3 fälla dessutom, det är ett sjukt beroende framkallande spel. Både Per och jag har fastnat där ordentligt. Men detta är helt klart ett spel som det ska investeras i och som bör hyllas, det är klart att det finns en hel del buggar fortfarande men det är ofantligt roligt och jag måste ju säga att dom faktiskt lyckats hamna i samma eller iaf i närheten av samma klass som 2an ( har inte spelat 1an så vill inte uttrycka mig om sådant jag inget kan ).

För den som inte vet så Fallout spelen handlar om att armageddon har inträffat och det varit ett världskrid som i princip utplånat större delen av livet på vår jord. Man spelar som en överlevare som ska försöka klara sig på olika sätt genom spelens gång och det finns olika valmöjligheter och många  vägar man kan gå, något jag uppskattar i spel.

Annars så är det inte så mycket som inträffar faktiskt. Eller ja igår var Anna och Peter över några timmar och vi satt och snackade en massa igen, denna gången till stor del om skolgång och diverse lärare och upplevelser. Kul var det iaf.

Denna helgen jobbar Per, så det är lite tråkigt men bra. Imorgon så blir det fest hos Ida och Erik där vi ska klä ut oss. Ska bli himla roligt, även om jag fortfarande inte riktigt har helt klart för mig hur jag ska genomföra min utklädnad. Pauline kom ju med en riktigt bra idee om att vara vampyr men känner att jag inte har grejer för att få till det riktigt så tänkte satsa på ängel istället, tror jag. Klädmässigt har jag inte kommit så långt men jag har ju ett par fina vingar iaf. Dock är jag ju lite klumpig när jag blir full så jag vet inte jag, vill ju inte riktigt ha sönder dem om man säger som så.

Eller man kanske ska säga klumpigare..

Men nu borde jag verkligen lägga mig så jag orkar med imorgon. Gonatt på er kära läsare och en riktigt trevligt Halloween.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0